zoekt appartement met zeezicht dichtbij strand

• I.Bos

Wij zijn met 2 personen, wij komen op 8 juni in Alghero aan. Wij vertrekken weer op 24 juni.

In deze tijd willen wij een tweetal apartementen huren.

Klasse: goed tot luxe

-met balkon zeezicht

-een mooi zandstrand waar je zo naar toe kunt lopen.

Heeft u een appartement dat wij kunnen huren of weet u zo'n appartement voor ons, email ons dan.

Met vriendelijke groet,

Ies Bos

• lekkervaakweg

Hai ik heb me rot gespeurd op internet naar leuke huisjes (dus niet met plastic stoelen, bruine keukens/badkamers en plastic tafelkleedje,s want die zijn er genoeg).

Wij hebben uiteindelijk via sardinie.nl (vacanceselect) huisje Le Verande geboekt ziet er modern en nieuw uit dichtbij het strand, dat is in het zuiden.

En voor het noorden hebben we via booking.com cortedeiventi geboekt in Budoni.

En dan aan het beging en het einde nog wat leuke B&B adresjes.

Veel succes

Groetjes

Esther

• Nina

Ik kan u mijn huis en het ernaast liggende huis van mijn buurman aanbieden. Het ligt op een mooie locatie in een villapark aan de zuid-oost kust tussen Cagliari en Villasimius. Alle informatie, foto's, prijzen en condities kunt u lezen op onze website www.villasonja.it

Ons huis is van alle comfort voorzien, heeft een prachtig uitzicht over strand en baai en is geschikt voor max. 5 personen. In juni nog vrij tot 25 juni. Neemt u gerust kontakt met mij op voor nadere informatie en foto's van het naast liggende huis die niet op onze website staan. Wij zijn particulieren en eigenaar van het huis.

Met vriendelijke groet,

Nina

• Maarten

Oef, Casa Le Veranda, 4 personen 1 week, augustus 2179,00 euro! wel een beetje aan de prijs lijkt me!

vergelijkbaar in dezelfde zone maar dan met bruine tafeltjes en stoelen heb je ook voor 1300,00

en zoveel zal je niet binnen zitten!

Maarten

• Esther

Oeps dat is heel prijzig, gelukkig zijn wij nog niet afhankelijk van het hoogseizoen en betalen we 600 eur voor een week.

Via booking.com zijn ook steeds meer huisjes te vinden op Sardinie.

Succes allemaal met iets leuks en betaalbaar vinden