Costa Smeralda in het noordoosten van Sardinië

• Maria

Beste mensen,:)o

Wij (mijn vriend & ik) verblijven van 20 juni t/m 29 juni in hotel Grand Relais Dei Nuraghi in het Noordoosten van Sardinië (Costa Smeralda).

Het is de eerste keer dat we Sardinie bezoeken. We zijn sportief & houden van cultuur & ook af en toe lekker luieren aan t strand.

We landen op airport Olbia. Ik ga ervan uit dat er voldoende taxi's zijn. Helaas zijn onze ervaringen met taxi's in Italie niet helemaal geweldig. Wat kost ongeveer n rit en zijn er vaste tarieven.

Alvast bedankt !

Groetjes,

• Maarten

Het is ongeveer 40 kilomter vanaf het vliegveld. reken op ongeveer 65 euro enkele reis! kom je laat aan dan wordt er al snel nacht tarief gerekend, meestal 20% meer. Waarschijnlijk kunnen ze vanaf het hotel ook een transfer regelen, waar dit is meestal duurder! je huurt voor circa 250 euro voor 9 dagen ook een auto. wil je niet alleen bij het hotel blijven dan raad ik je aan om zeker zelf een auto ter beschikking hebben.Sardinie is te mooi om alleen aan het strand te liggen. In het noorden zijn vele mooie stranden, plaatsen en gebieden die je zeker eens moet bezoeken en het openbaar vervoer is lastig hier. www.sardinie-autoverhuur.nl indien je besluit een auto te huren raad ik je aan dit zo snel mogelijk te doen. ze worden schaars en duurder.

In ieder geval een fijne vakantie gewenst. het is hier nu eindelijk zomer aan het worden dus aan het weer zal het niet liggen.

groeten vanaf een zonnig sardinie.

Maarten

• Maria

Beste Maarten,

Hartelijk dank voor de feedback! Hier kan ik zeker wat mee. Had idd via t hotel navraag gedaan en die konden ons n service aanbieden van 85 euro. We denken idd aan n autohuur.

Bedankt nogmaals.

Hartelijke groet,

Maria(:P)

• Laura B

Maria,

Het beste is inderdaad wat Maarten al zegt, huur een auto. Dit kost niet zoveel geld meer en daar zal je inderdaad heel veel plezier aan beleven.

De afstanden zijn altijd wat meer als je hier in Nederland gewend bent en het openbaar vervoer kost veel tijd. ( Zonde van de vakantie)

Heel veel plezier in Sardinië.

• Maria

Bedankt mensen!!! Auto is geboekt!

Ciao