accomodatie op Sardinie zonder reservering

• Judith

Wie kan mij zeggen of het te doen is om op Sardinie een accomodatie te vinden zonder vooraf te boeken rond eind aug. / begin september? Ik heb voor de 1e twee nachten wel een hotel geboekt, maar wil daarna 8 dagen rond het eiland rijden en maar zien waar we (2 personen) wat willen blijven en overnachten.

groetjes van Judith

• Maarten

Je zult heus wel wat vinden alleen heb je kans dat er wel het een en ander vol zit! zelf hebben wij voor augustus totaal geen ruimte meer beschikbaar ( circa 50 huizen en een aantal B&B's). Met name buiten de drukke plaatsen zul je nog wel het een en ander kunnen vinden aan hotels en agriturismo's ( zeker begin september).

fijne vakantie.

Maarten

• monique

Hallo Judith,

ik las je bericht en dacht mischien heb ik een leuke optie vooor je! Wij hebben namelijk nog plaats in onze Ecolounge van 28 aug. t/m 4 sept. Op onze site kun je van alles lezen over deze prachtige accommodatie, die gelegen is op een hele mooie lokatie met schitterend uitzicht over de Middelandse zee.

Mocht je interesse hebben of meer willen weten stuur ons een mail of kijk op onze site www.sardinietrips.nl

Een hartelijke groet van

Monique van Proosdij

• Corry

Hallo Judith,

Mocht je aan de noord-oostkust verblijven is ons huis misschien ook een alternatief. Eind augustus/begin september nog beschikbaar. En op 10 minuten rijden van autostrada waardoor zeer goede ontsluiting met rest van het eiland (zowel noord, zuid als richting midden/westen).

Info vind je op www.lacaletta.nl

vriendelijke groet,

Corry.