Weekje rond Cagliari

• Katrien

Hallo allemaal,

Na heel wat te lezen hebben we de beslissing gemaakt: We gaan in september voor 7 dagen naar Sardinië.

7 dagen is wat kort om heel het eiland rond te reizen en we willen het wat rustig houden maar toch wel ook een beetje zien van het eiland.

Dus ik had in gedachte om in het Zuiden te blijven en daar ergens een weekje in een leuke B&B/appartementje/… te verblijven, een auto'tje te huren en vandaar leuke stranden opzoeken, natuurpark bezoeken (we zijn fervente hikers!), eens met een boot te gaan varen, snorkelen, Cagliari bezoeken, …

Nu vroeg ik mij of dit een goed idee is en vooral welke plek een goede uitvalsbasis is om op een relaxe manier leuke plekjes te bezoeken.

Alle tips zijn welkom!!!

• Sara

Beste Katrien,

Mocht je interesse hebben, mijn huis is vrij vanaf 18 september. Het ligt vlak aan zee en centraal tussen Cagliari en Villasimius. Op mijn website www.villasonja.it vindt je alle info en uitgebreid fotoalbum. In één week kun je best een hoop zien in het zuiden en tegelijkertijd luieren aan het dan bijna lege strand!

Vriendelijke groet,

Sara

• Katrien

Bedankt voor het aanbod Sara, het huis ziet er superleuk uit. Jammer genoeg zijn wij er geen volle week maar 6 dagen dus we zullen iets anders moeten zoeken

• monique

Hallo Katrien,

als jullie op zoek zijn naar een vakantie met veel afwisseling en ook een beetje sportief zijn dan nodig ik jullie uit om eens op onze site www.sardinietrips.nl te kijken. Wij bieden buiten accommodaties ook vele leuke trips aan die zowel op sant'antioco als daarbuiten georganiseerd worden. Alles kan niets hoeft, leuke mooie wandeltochten gecombineerd met lekker eten bijv. of een schitterende tocht langs de kust met mooie snorkelplekken.

Jullie kunnen zelf aangeven hoe jullie je vakantie willen indelen. Ook op www.zoover.nl onder sant'antioco kun je alvast meer over de bestemming lezen.

Wie weet tot ziens!

• Sardinia4all

Beste Katrien,

Misschien is een mix van een aantal nachten in de omgeving van Pula /Santa Margherita + Villasimius een idee. Deze locaties liggen op acceptabele afstand van Cagliari en beschikken allebij over schitterende stranden! Ideaal voor bootexcursies en een beetje snorkelen. Voor een overzicht van accommodaties in het zuiden, zowel B&B als Agriturismo en Hotels: Provincie Cagliari. Succes!

Groetjes,

Marieke