Alle tips zijn van harte welkom.

  • Bonsi

    Beste allemaal,

    wij gaan in september a.s. voor de eerste keer naar Sardinië alles is geregeld mbt vlucht, auto en verblijf op het eiland.

    Onze vraag is nu wie heeft er tips mbt wat we zeker moeten gaan zien en doen, restaurants waar we naar toe kunnen gaan eigenlijk is alle informatie de we krijgen van harte welkom.

    verblijf in Agriturismo Vessus – Alghero, vanaf; 04 tot 08 september

    verblijf in S'aqua Sassa Residence – Teulada, vanaf: 8 tot 11 september

    verblijf in Country Hotel Rio Molas – Muravera, vanaf; 11 tot 14 september

    verblijf in Hotel Nascar - Santa Maria Navarrese, vanaf; 14 tot 17 september

    verblijf in Country Hotel Lu Ciaccaru – Arzachena, vanaf; 17 tot 20 september

    Dank Bonsi en Luna

  • wilbert geers

    Mooie spreiding over het eiland heb je gekozen!

    Onze ervaringen vind je hier. Dus kijk even welke regio je aan doet en lees dan de tips.

    Veel plezier!

  • tkriek

    Hallo Bonsi en Luna,

    Tips voor Alghero en omgeving, ongetwijfeld de Grotte di Nettuno (per boot) en de bezienswaardigheden Nuraghe Palmavera, Necropolis van Anghelu Ruju, de stranden Le Bombarde of bij Torre di Porticciolo. Iets noordelijker ligt de prehistorische site van Monte d'Accoddi.

    Vlak bij Teulada vindt je de mooie kusten van Capo Spartivento en Chia, iets noordelijker de archeologische site van Nora met schitterende mozaïeken.

    Langs de oostkust vindt je genoeg mooie baaien maar als je iets naar het binneland gaat even mooi bergstreken.

    Bij Arzachena ligt Nuraghe la Prisgiona als bezienswaardigheid en natuurlijk de kustlijn en de eilanden La Maddalena.

  • Bonsi

    Met dank voor de tip ik ga meteen kijken,

    Groet Bonsi-Luna

  • rina03

    Hallo Bonsi-Luna,

    Ik ben mezelf aan het voorbereiden voor volgend jaar zomer.

    Nu zag ik jullie route en vroeg me af hoe het was en waar hebben jullie geboekt.

    Wij twijfelen namelijk over fly-drive of zelf heen rijden en dan met de Ferry.

    Ben heel benieuwd

    Groeten

    Rina

  • Bonsi

    Beste Rina,

    onze reis hebben wij geboekt bij Enotria Travel in Landsmeer, dit is ons prima bevallen, alles was tot in de puntjes geregeld en exact naar onze wensen ingevuld.

    Via deze route hebben we de gehele kust en stukken van het binnenland kunnen zien.

    Omdat wij maar 16 dagen hadden was fly-drive voor ons de beste oplossing, vanaf Eindhoven ben je er in krap 3 uurtjes.

    Succes met de voorbereiding Luna-Bonsi