hulp gezocht bij boeken reis

  • rina03

    Hallo Allemaal,

    Wij willen zomer 2013 voor een kleine 3 weken naar Sardinie.

    We willen op ± 4 plaatsen een aantal dagen verblijven zodat we een goede indruk krijgen van het eiland.

    Ik zoek me rot op het internet maar kom er niet echt uit.

    Wie heeft een tip voor een reisburo die een reis op maat kan maken.

    En wat raden jullie aan, rijden van Nederland en dan met de ferry of een fly-drive, ik bedoel dan uiteraard de kosten.

    Graag jullie reacties

    Groeten

    Rina

  • valeria

    U kunt uw reis boeken bij TUI nederland zij bieden veel rondreizen aan met de auto de fly&drive. U kunt ook uw aanvraga naar mij mailen. Ik werk voor een italiaans reisburo genaamd acampora trvael. kijk maar eens op www.acamporatravel.it. Wij kunnen reizen op maat maken voor u. Mijn mailadres is v.tuveri@acamporatravel.it

    Met vriendelijke groeten,

    Valeria Tuveri

  • Eva-Sardinia

    Beste Rina,

    Via ons SGR reisbureau Eva Sardinia zijn we je graag van dienst met het samenstellen van jullie reis op maat.

    Je kunt ons telefonisch bereiken via 0229 591942 of via info@eva-sardinia.com.

    Met vriendelijke groet,

    Eva Sardinia

    Eva Cortie

  • André Goos

    wij hebben gevlogen met ryanair vanaf Weeze. Aankomst Aghero. Auto huren goedkoop in Sardinia. Op internet veel adressen bed and breakfast, even Googlelen. Houd wel rekening met de kosten van mee te nemen bagage met Ryanair.

    Scheelt heel eind reizen, tolwegen, boot overtocht.

    Tip: Vanaf de luchthaven is een rechtstreekse verbinding met een bus die je direct naar centrum Alghero brengt, voor om en nabij

    1 euro pp. Auto kan je paar dagen later ophalen na bezichtiging van Alghero en omgeving.Scheelt je weer een aantal dagen huur.

    Groetjes

    André