Beste Maarten,
er zijn veel Sardijnen van de 2e of 3e generatie die Nederlands zijn opgevoed (zoals ik) die geen, weinig of via een cursus Italiaans moeten leren. Er zijn genoeg van deze mensen die hun familie niet of zeer weinig kunnen zien ook omdat het afreizen niet altijd goedkoop is. Dit is dan een mooie regeling om je familie te bezoeken en de jongeren worden gestimuleerd om zich te interesseren in de politiek van Sardegna. Het stimuleert deze mensen misschien ook om iets te gaan ondernemen in hun vaderland, die deze mensen graag weer ziet terugkeren.
Deze mensen willen misschien ook wel terug naar hun roots maar hebben de mogelijkheden niet, denk daar ook eens aan. Wie ben jij dan om daar over te oordelen. Ik denk als jij een ticket zou krijgen om op “Balellende” en de rest van die gekken in Nederland te stemmen zou je ook gaan.
Je mag best een mening hebben maar ik dacht dat deze forums bedacht waren voor vragen, antwoorden en ervaringen van mensen en als iemand een keer om een particulier vakantieadres vraagt kun je zo contacten. Jullie geven bijna alleen maar antwoord op vragen die voor jullie commercieel interessant zijn. Elk antwoord van jullie eindigt altijd op “of kijk eens op www.ikgahetnietvoorjulliezeggen.nl”.
Als jullie het idee zouden hebben dat hier niks te halen valt zouden jullie ook lang zo vaak niet reageren op de vragen op dit forum.
Genoeg over dit onderwerp zo en maar weer naar de normale vragen en antwoorden.
Met vriendelijke groet,
Gianfranco