Sant Antioco

• tkriek

Hi Werner,

Dat CVVA klinkt leuk maar er is geen enkele achtergrond info te vinden op hun site. Wie zijn deze mensen? Wat voor achtergrond hebben ze? Het is duidelijk dat ze willen certificeren, maar op basis van wat? Het is geen gevestigde consumenten organisatie, De ANVR is tenminste een bekende en gevestigde organisatie en vergelijkbare organisaties zijn ook in Italië genoeg te vinden. Nederlandse ondernemers in Italië zouden er lijkt me beter aan doen aan te sluiten bij een Italiaanse of Europese consumenten organisatie die evengoed garanties kan geven als een particulier initiatief. Ik waak er persoonlijk voor maar van alles op mijn site aan links te zetten en probeer zoveel mogelijk kwalitatieve links te plaatsen, natuurlijk kan ik ook niet garanderen dat een bemiddelaar bonafide is, maar op zijn minst aan de hand van ervaringen toetsen. Misschien heb ik het mis, dat zou kunnen, maar een particulier initiatief van dit soort lijkt me niet de juiste weg voor kwaliteitsgaranties.

• gianfranco

Ik ben bezig met iets op te starten maar zie er helemaal niks in, alleen maar dat iemand makkelijk geld probeert te verdienen …

Iedereen kan dat logo op zijn site zetten!

• Marisa

Maarten/Werner,

Jullie motieven mogen nobel en ideologisch zijn, de boodschap komt vooralsnog niet over…

Het is bij Nederlandse ondernemers in Italië niet helder wat zij aan een dergelijke certificering hebben. Zie ook de reacties nav het CVVA op het italieforum.

• Maarten

Marisa,

mijn overwegingen om mij eventueel wel of niet aan te sluiten bij een organistie als genoemd ( overigens zijn er meerdere waarbij we ons zouden kunnen aansluiten en hebben we tot op heden nog geen keuze gemaakt) hebben niks te maken met nobel zijn en zijn al helemaal niet idiologisch van aard. Het is voor mij een puur zakelijke beslissing.

Het is ook geenzins mijn bedoeling om een boodschap over te brengen. Ook jij ( jullie) moet(en) zelf bepalen of je je ergens wel of niet bij aan wilt sluiten. zie je hier voor je zelf, of voor je klanten, geen weerwaarde in. Prima! maar ik begrijp simpelweg alle negativiteit niet.

• Daniela

IK begrijp het WEL. ANVR-SGR biedt werkelijk garantie voor de klant, dat doet CVVA absoluut niet, tenminste IK zie het niet op de site. Nog steeds is mij niet duidelijk wat CVVA wil. Als een klant nou niet krijgt wat ie wil, wat doet CVVA dan? Als een klant niet behandeld wordt zoals ie wil, wat doet CVVA dan? ik snap er niks van! Voor wie is CVVA er, voor de klant of voor de verhuurder?

Van de site word ik ook niet wijzer, maar hoe word ik dan wijzer?

Dat is de negativiteit Maarten! Het lijkt er inderdaad op dat hier zakkenvullers bezig zijn en dat wil je toch niet, ook jij niet, lijkt mij. De bekende Nederlandse verhuurders zijn toch betrouwbaar!!?!! Geloof je dat niet dan ga je naar arke, tja,…wat moet ik hierover zeggen. Ik vind het ook heel onduidelijk, precies wat ik ook zie op het italieforum.nl , daar is men ook niet enorm positief over CVVA.

Misschien heeft deze organisatie/stichting, zich wat onkundig geprofileerd, aan de man gebracht, ik weet het niet. Het geeft mij in ieder geval niet heel veel vertrouwen. Wellicht dat Lourens Kruizinga toch meer duidelijkheid moet bieden!!!

• Henk

Wie is Daniela nu weer? een nieuwe stroman van Sardotravel? net zoals Enrico, Marisa en weet ik veel wie nog meer.

Het riekt hier een beetje naar modder gooien. ga lekker onderling verdere ruzien.

• Daniela

Henk, ik ken de beste mensen niet, maar geloof niet dat dat er toe doet. Mijn naam is Daniela Murru en woon al 6 jaar in Sorso. Sinds deze week heb ik eindelijk een vaste internetverbinding en kan ik me eens in de discussies werpen, die ik al jaren lees maar niet op reageerde i.v.m. hoge kosten. Misschien had ik me ergens moeten voorstellen ja, daar heb je gelijk in. Geloof inderdaad dat ik beter niet had kunnen schrijven!! Laten we het op een beginnersfoutje houden.

groeten, Daniela