purtropo certe cose si devono lasciare come sono.pero la discussione e una richezza per lo svilupo mentale :quindi si puo continuare.saluti armando.
Als ik mijn geld vooral dien te verdienen in een hopeloos korte periode dat mensen dit eiland aan doen, dan zou ik gedurende die periode ook een navenant fors bedrag vragen! Gelukkig behoor ik tot het segment mensen die vrijer over hun tijd kunnen beschikken en ben dus in de gelegenheid op andere momenten te gaan. Dan is er welliswaar een hoop dicht, maar voor de drukte kom ik toch al niet… Ik vind het juist een vreemd verschijnsel dat de meeste mensen zich slechts gedurende twee zomermaanden tot Sardinië aangetrokken voelen, terwijl juist die overige 10 maanden zo mooi zijn. Voor geen goud ga ik tijdens die twee maanden, veel te warm, veel te druk, veel te droog…
Het is een ideaal vakantie-eiland, met voor ieder wat wils, ook buiten het ‘seizoen’. Natuurlijk zijn er dan speciale prijzen tijdens dat seizoen! Iedereen op de eerste rij? Dan ook er voor betalen! En verder niet zeuren!
Okke
Het is toch over de hele wereld zo dat in het hoogseizoen de prijzen de lucht inschieten.
Maar het is niet zo dat hele eiland duur is, er zijn ook goedkopere plekken te vinden.
De meeste mensen willen voor 10 cent op de eerste rang zitten en dat gaat helaas niet altijd op.
Dit is een eindeloze discussie omdat iedereen (gelukkig ook maar) van mening verschilt.
Wel wil ik vermelden dat op deze manier bepaalde teksten anders over komen dan ze vaak bedoeld zijn.
groetjes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?